Kik vagyunk
SnÃr Péter
Végzettsége szerint teológus és szociális munkás. Filozófiai tanulmányainak egy részét Amerikában és Ausztriában folytatta, továbbá alkalmazott pszichológiában szerzett képzettséget (pszichodráma, viselkedés terápia és csoportdinamika). Korábbi munkatapasztalatát a kereskedelemben szerezte, ahol kereskedőként és vezetőként is dolgozott.
FelnÅ‘ttképzÅ‘ként a hazai csoportdinamikai tréningmódszer meghonosÃtója, a csoport- és teamdinamika szakembere. Rögtönzések SzÃnháza a Lakmusz Társulat improvizációs szÃnésze.
Angolul, németül, szlovákul folyékonyan beszél.
Főbb kompetencia területei:
- szervezetfejlesztési folyamatok tervezése és kivitelezése;
- csoportdinamikai tréningek tartása;
- vezetői hatékonyság fejlesztése;
- teamek együttműködése, rejtett konfliktusok feloldása;
- rendszerszemléletű coaching, szupervizió coach-ok, trénerek számára;
- hatékony együttműködés a vezetői teamekben;
- szociális és érzelmi intelligencia fejlesztése;
- vezetői coaching;
- team és csoport coaching;
Munkamódszerében szÃvesen alkalmazza a pszichodráma, a csoportdinamikai, valamint az imprivzációs szÃnházi ismereteit.
Publikációi itt olvashatók.
Wiesner Edina
Pedagógia szakos tanárként végzett. Munkatapasztalatának jelentÅ‘s részét az üzleti és a közszférában szerezte, többek között nemzetközi projektekben és munkacsoportokban. Részt vett egy nyelviskola alapÃtásban és vezetésében, valamint egy magánegyetem vezetésében is dolgozott. Képzett természetgyógyász, reflexológus.
Németül és angolul folyékonyan beszél.
Főbb kompetencia területei:
- a vezető személyes hatékonyságának fejlesztése; a legjobb döntés megtalálásának támogatása.
- hatékony kommunikáció a projekt csapatokban;
- stressz- és feszültségkezelés módszerei egyének és csoportok számára;
- konfliktus feloldása és pozitÃvvá formálása két ember vagy csoportok között;
- kreatÃv viselkedés és gondolkodás útjai;
- vezetői coaching;
- team és csoport coaching;
Munkamódszerében szÃvesen alkalmazza az NLP, a csoportdinamikai, valamint természetgyógyászi ismeretét.
Sebőkné Bodnár Valéria
Pszichológia és pedagógia szakon végzett. Munkatapasztalatának egy részét pedagógusként és oktatóként szerezte.
TÃz évig saját munkaerÅ‘ kölcsönzÅ‘ cégét vezette. Jelenleg pszichoterapeutaként, trénerként és coachként dolgozik. Képzett hipnoterapeuta, relaxációs és kognitÃv viselkedés terapeuta, valamint NLP Master Practitioner.
Főbb kompetencia területei:
- a vezetői hatékonyság fejlesztése;
- vezetői coaching;
- hatékony kommunikáció teamekben, csoportokban;
- konfliktusok kezelése
- team és csoport coaching
- stressz- és feszültségkezelés módszerei egyének és csoportok számára;
- időgazdálkodás;
Munkamódszerében szÃvesen alkalmazza a Neurolingvisztikus Programozás, az Action Learning és a Gestalt ismeretét, valamint az akcióorientált és csoportdinamikai szemléletet.
Dr. Lukács Tibor
Középvezetőként sokrétű és széleskörű tapasztalatokat szerzett globális cégek menedzsereként, az ABN AMRO Bank és az IBM kommunikációs vezetője is volt. Kommunikációt, médiatudományokat, szervezetfejlesztést és pszichológiát tanult az ELTE, a CEU és az Oxfordi Egyetem hallgatójaként. 2002-ben szerzett PhD fokozatot. Docensként vállalati kommunikációt, marketinget és projektvezetést is oktatott mesterképzéseken.
Közel tizenöt éves gyakorlata van projektvezetés, üzleti folyamat újratervezés, szervezet-átalakÃtás, szervezetfejlesztés és üzletfejlesztés terén, valamint az üzleti coaching és mentorálás terén. KülsÅ‘ tanácsadójaként olyan vegyes kultúrájú nagyvállalatok tréningsorozatain és HR projektjein dolgozott, mint az Audi, IBM, L’Oréal, MOL, Volvo és Yussen. Ãœzleti karrierje mellett pszichológiát, pszichodrámát, család- és rendszerállÃtást, majd coachingot tanult.
Főbb kompetencia területei:
- vezetői coaching;
- hatékony vezetői kommunikáció;
- business coaching;
- vállalaton belüli mentorálás;
- szociális és érzelmi intelligencia fejlesztése;
- hatékony kommunikáció teamekben, projekt csapatokban;
- szervezeten belüli kulturális különbségek kezelése;
- önismereti fejlesztés
Munkamódszerében szÃvesen alkalmazza a pszichodráma, a rendszerállÃtás eszközét, módszerét és szemléletét, valamint a csoportdinamikai tréningmódszerek szemléletét is.