Ajánló
Outdoor animátor - tréner képzés

Outdoor animátor - tréner képzés

Outdoor animátor - tréner képzés 2018. nyarán. A résztvevő a workshopon saját élményen keresztül, a gyakorlatban tapasztalja meg az élménypedagógia hatását az outdoor tréning során.
Tovább
Business és Life Coach Képzés

Business és Life Coach Képzés

Budapesten 2018. február 17-től Önismereti, gyakorlatorientált coach képzés!
Tovább
Online jelentkezés
A jelentkezéshez kattintson ide.

Értékesítés fejlesztés

        A kiélezett versenyhelyzetben az értékesítési vezetők célja, hogy értékesítési tanácsadóik, üzletkötőik a legjobbak legyenek. Ugyanakkor már nem elegendő, ha az értékesítők kitűnőek, hiszen az eredményességet az értékesítési folyamat minden résztvevője meghatározza - de a leggyengébb láncszem egészen biztosan.

        Az értékesítési hatékonyság tehát nemcsak az értékesítők ügye, hanem az egész cégé. Magas fokú együttműködésre van szükség minden résztvevőtől: sales, marketing, raktár, szállítás, beszerző stb. Ezek kommunikációja, jó kölcsönös kapcsolata, egymás munkájának ismerete, megértése, és támogatása együttesen vezetnek eredményre.

A folyamat különböző résztvevői egymás ügyfelei, tehát elmondható, hogy szinte mindenki "sales" szerepben is dolgozik. A minőségi értékesítési folyamat nagymértékben a személyközi kapcsolatok minőségén múlik.         

        Fontosnak tarjuk, hogy az értékesítés fejlesztésében a megbízónkkal közösen találjuk meg a fejlesztendő területeket és azokat a szereplőket, akik hozzájárulhatnak a mennyiségin túl a minőségi változáshoz is.

Fejlesztési területek: 

  • értékesítés nem értékesítőknek
  • ügyfélszolgálat
  • alap - kezdő értékesítők (receptkönyv)
  • haladó - dörzsölt értékesítők (ami az értékesítési eszközön és technikán túl van)
  • kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársak
  • értékesítési vezetők (munkatársak és team coachingja)
  • ügyfélközpontúság (külső - belső) - célok, igények és szükségletek


Fejlesztési témák:

  • kapcsolat- és eredményorientáltság
  • nehéz ügyfelek és reklamációk kezelése (különböző ügyféltípusok kezelése)
  • kapcsolatteremtés és a kapcsolattartás képessége (KTTK-tréning)
  • eredményes tárgyalás
  • networking
  • eladni azt, ami a raktáron van, és nem azt amit el lehetne adni
  • elveszett üzletek (lost sales)
  • az üzletkötők elköteleződése
  • ügynök - értékesítési tanácsadó - értékesítési coach
  • személyes hatékonyság


Ahogyan dolgozunk:

        Az értékesítési ismeretek és technikák átadása mellett lehetőséget teremtünk, hogy a munkatárs szemlélete, készségei és attitűdje változzon. 

        Ezt többek között úgy érjük el, hogy valós helyzetekkel (helyzetgyakorlatokkal) dolgozunk, amelyeken keresztül a résztvevők átélhetik az ügyfél helyzetét. Megérthetik és megismerhetik azt az ügyféltípust és szituációt, amely nehézséget, elakadást okoz, valamint saját viselkedésüket is az adott szituációban, illetve ügyféltípussal. Ezek a helyzetek és a saját viselkedés megértése lehetőséget teremt - a visszajelzéseknek és a kérdéseknek köszönhetően  - , hogy támogatással üzletkötőjük új viselkedést és eszközt próbáljon ki és sajátítson el. Az így kipróbált szituáció mintaként szolgál a valós helyzetben azoknak is, akik részt vettek a feldolgozásban, de nem "esetgazdák".

         A hatékonyság abban rejlik, hogy az adott problémára a résztvevők találják meg a megfelelő megoldást, hiszen ők ismerik a legjobban az ügyfeleiket és piacukat. Megtanulnak kérdéseket feltenni és tisztázni, melyek révén változik az attitűdjük, és világossá válik az ügyfél és annak igénye. Mi ebben a folyamatban támogatással és visszajelzéssel szolgálunk. Az ilyen helyzetgyakorlatok és esetek feldolgozása fejleszti a reflexiós készséget, és az egymástól való tanulást erőforrásként használja, valamint csapatépítő hatású is.

Az Ön haszna: 

  • erős kapcsolatai lesznek ügyfeleivel, és tervezhetővé válik az üzlet
  • ügyfelei elégedettek lesznek, mivel azt kapják, amire igényük van, és tudják, figyelnek rájuk
  • hatékony kommunikáció, problémamentes értékesítési folyamat
  • csökkennek az elmulasztott értékesítési lehetőségek
  • a siker visszahat az értékesítő kollégára is, az elégedett ügyfél motiváltabbá teszi a kereskedőt is

 

Kérem, tekintse meg többi szolgáltatásunkat is: